“Școala de Vară pentru Elevi” este un proiect organizat de către Universitatea de Medicină și Farmacie „Grigore T. Popa” Iași (UMF Iași) împreună cu Societatea Studenților Mediciniști Iași (SSMI), având ca scop familiarizarea elevilor absolvenți ai claselor a XI-a cu activitatea cotidiană a unui student din cadrul UMF Iași.
13 - 19 IUL 2025
Înscrierea
6 IUN - 15 IUN
Completarea formularului cu actele necesare
Selecția
17 IUN
Identificarea pe Listele de Selecție sau Provizorie
Plata taxei
17 - 23 IUN
Prin transfer bancar
Confirmarea
17- 23 IUN
Prin trimiterea dovezii de plată
Participarea
13 - 19 IUL
Bucură-te de experiența Școlii de Vară la UMF Iași
ÎNSCRIEREA
- Înscrierile vor fi deschise vineri, 6 iunie 2025, la ora 16:00.
- Sunt eligibili pentru a participa în cadrul proiectului elevii absolvenți ai claselor a XI-a.
- Numărul maxim de participanți declarați admiși este de 50 de persoane dedicate programelor Facultății de Medicină, oferindu-se un număr maxim de 25 locuri pentru elevii care solicită cazare.
- Înscrierile se efectuează exclusiv prin completarea formularului de înscriere!
- Nu se acceptă noi înscrieri pe e-mail, pagina de Facebook sau prin alte metode după terminarea perioadei de înscrieri.
- Formularul de înscriere conține următoarele părți:
- Informații personale;
- Cartea de Identitate (în format .png sau .pdf);
- Adeverință de la liceu ce atestă statutul de elev în clasa a XI-a, în anul școlar 2024-2025 (în format .png sau .pdf);
- Documentele ȘVE semnate (Acord parental în cazul elevilor minori sau Asumarea răspunderii în cazul elevilor majori) în format .pdf
SELECȚIA ȘI CONFIRMAREA
- Doar elevii care au respectat conținutul formularului vor fi selectați.
- Selecția se face în ordinea înscrierilor online, ținând cont de numărul de locuri disponibile.
- În urma selecției se vor posta Lista Elevilor Selecționați și Lista Provizorie pe site-ul proiectului, mesaj transmis și prin adresa de e-mail furnizată de către aplicat în termenul stabilit prin program.
- Confirmarea participării se realizează prin plata taxei și trimiterea dovezii către SSMI.
- Dovada plății (format .png sau .pdf) va fi trimisă ca răspuns la email-ul de Selecție a Participantului, în termen de 7 zile de la afișarea listelor elevilor selectați.
- Trimiterea dovezii reprezintă confirmarea participării la Proiect.
- Nerespectarea termenului reprezintă eliminarea din proiect.
- În cazul neconfirmării participării unui elev din lista selecționată, se va apela la un elev încadrat in lista provizorie.
- După confirmarea și ocuparea tuturor locurilor disponibile Lista Finală a participanților Școlii de Vară va fi postată.
PLATA TAXEI
- Plata se va efectua prin transfer bancar către Societatea Studenților Mediciniști Iași, conform instrucțiunilor din email-ul de Selecție a Participantului.
Taxa de participare CU CAZARE este de 600 RON, ce include:
- 6 nopți de cazare la căminul UMF Iași;
- 2 mese pe zi (prânz si cina) în perioada 14 – 18 iulie, la cantina UMF Iași;
- 1 Welcome Kit;
- Acces la activitățile academice;
- Acces la activitățile sociale.
Taxa de participare FĂRĂ CAZARE este de 500 RON, ce include:
- 2 mese pe zi (prânz si cina) în perioada 14 – 18 iulie, la cantina UMF Iași;
- 1 Welcome Kit;
- Acces la activitățile academice;
- Acces la activitățile sociale.
- Taxa este nerambursabilă. Dacă elevul nu mai poate participa ulterior la proiect, își asumă pierderea contravalorii taxei.
- Taxa de participare se poate restitui în următoarele cazuri:
- situații excepționale (deces recent în familie, accidente, dezastre naturale etc.);
- starea de sănătate a elevului nu îi permite participarea.
- În aceste cazuri, elevul va trimite un act doveditor (adeverință de la medicul de familie/medicul specialist, certificat de deces etc.) prin e-mail la adresa scoala-de-vara@ssmi.ro
CAZAREA LA CĂMIN
- Sunt asigurate 25 de locuri pentru elevii care necesita cazare pe durata proiectului.
- Cazarea participanților se va face în căminele studențești și va presupune 6 nopți de cazare, repartizați pe sexe.
- Elevii vor respecta Regulamentul de cazare în căminele studențești.
PROGRAMUL ACTIVITĂȚILOR ACADEMICE ŞI SOCIALE
Program
- Programul poate suferi schimbări în funcție de preferințele participantului și posibilitățile organizatorilor.
- Programul academic va cuprinde cursuri și lucrări practice specifice facultății.
- Participarea la toate activitățile proiectului este obligatorie.
- Absentarea nemotivată de la activitățile proiectului și comportamentul inadecvat poate duce la excluderea din proiect a participantului în cauză.
CALENDARUL PROIECTULUI
- 6 – 15 iunie Perioada de înscriere
- 17 iunie Afișarea pe site-ul proiectului a Listei Elevilor Selecționați și a Listei Provizorii
- 17 – 23 iunie Confirmarea Participării (prin trimiterea dovezii de plată)
- 24 iunie Redistribuirea locurilor rămase neocupate
- 24 - 29 iunie Confirmarea participării de către participanții declarați admiși în urma redistribuirii
- 30 iunie Afișarea Listei Finale
- 13 iulie Sosirea și cazarea participanților
- 13– 19 iulie Desfășurarea activităților
- 19 iulie Decazarea și plecarea participanților
